woensdag 14 januari 2009

# 8 Speeltijd: plaatjes bewerken

Vandaag weinig tekst maar vooral veel plaatjes, lekker spelen! :-) In de hoop natuurlijk dat alles lukt.....

Generator Blog
Wat een énorme keuze aan gekke plaatjes en dingen, werkt er nog wel eens iemand in deze wereld? ;-) Heb getracht een welkomsvlag te maken, hopelijk verschijnt 'ie hier ook.



Ha, gelukt, good for me. :-)

trophies
Trophy Generator


FD Flickr Toys
Ah, inderdaad, die kenden we al. Paard en ik waren al gewarholized, zie vorig blogje. Nu dus even wat anders uitvogelen. Wereldkaart, ook altijd leuk, gadget reeds bekend van Hyves (hoewel daar preciezer omdat je kunt aangeven in welke staten van Amerika je geweest bent).

Where's Cookiemonster been?
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com


Imagegenerator
Allemachtig prachtig, wát een keuze.... er was iets met door het bos de bomen niet meer kunnen zien. Hmmm, eens even zien. O ja, waar houden cookiemonsters van?






hahahahahaha, flauw!

De laatste dan, tot blogs!

3 opmerkingen:

Unknown zei

moeilijk stoppen met plaatjes bewerken, ..?

Fijn dat je weer in de lucht bent..
gaat 't weer een beetje beter met je? Ik mis je wel hoor in ons kantoor.:(

LotDes zei

Dat is lief! Ik heb jullie ook gemist vanuit mijn bedje, griep is zo saai....... ben daarom weer back in business!

Unknown zei

Je komt aardig op stoom wereldreiziger!